lauantai 7. kesäkuuta 2008

Kevättä, kesää rinnassa...

Kompostitonttuni sai pikkuveljen hiljattain, olipa mukava löytö, kirpparilta tietenkin...siellä se istui pöydän nurkalla peukku suussa ja odotti minua.
Kasvihuoneestani kuvaa...mieheni rakensi sen minulle 3vuotta sitten, tai olinhan minäkin sitä tietenkin tekemässä. Tänä keväänä en ole ihmeemmin taimia kasvatellut, on ollut hieman muita kiireitä toukokuussa.
Mutta jotain aina kuitenkin on pakko päästä kasvattaa, eihän se kevät muuten tule ;)
Nyt mä olen kasvattanut siemenestä zulunnukkeasteria, krassia, koristekaalia, kesäharsoa, sipuleista gladioluksia, freesiaa ja muutama daaliakin on kasvamassa.
Pikkutaimina olen ostanut mm. samettikukkaa, orvokkeja, lobeliaa, ahkeraliisaa ja kasvattanut sit niitä myös kasvihuoneessa, nyt jo muutamia olen laittanut maahan ulos ja amppeleihin...

Hieman on ahdasta kun vielä osa pihakalusteista on kasvihuoneessa talven jäljiltä, mutta jospa ne sieltä pihalle tiensä löytäisivät pian...

Ei kommentteja: