maanantai 16. kesäkuuta 2008

Kohta menee 5000 rikki, =) uskomatonta


Kiitos kaikille blogissani vierailleille, toivottavasti jaksatte jatkossakin olla kiinnostuneita!

Mä jatkan näitä värkkäyksiäni alalla jos toisella ja höpöttelen sit päälle omiani...'päiväkirjan' pitäminen on ihan hauska harrastus.


Ja olihan minulla ihan uutinenkin tähän väliin...


PÄÄSIN KOULUUN !!!!!!!


..mutta hieman haikeat on tunnelmat kun en sinne, minne eniten olisin halunnut,
mutta kiinnostava ja mielenkiintoinen ja ihan innoissani olen tästäkin...
...siis puutarhatalouden perustutkintoa suorittamaan ja toivottavasti sit floristin ammattitutkintoa myöhemmin.
...mutta onhan sekin vaihtoehto että haen ensi vuonna uudelleen leipuri-kondiittori -linjalle!!!

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ISOT ONNITTELUT SEKÄ KOULUUN PÄÄSEMISESTÄ, ETTÄ VIIDESTÄ TONNISTA!!!

Anonyymi kirjoitti...

ISO KIITOS KATI, olen vähän vielä pyörällä päästäni kun olin ajatellut ettei 'vanha raapisko' varmaan enää pääse kouluun mut nyt sitä kai ollaan sit kohta 'opiskelija'

Anonyymi kirjoitti...

Paljon onnea opintielle! Hieno juttu! Ja tosiaan, jos haluaa, voi hakea leipuri-kondiittoriksi ensi vuonna! Mites se toinen hakija?

T: Lumijoen serkku, joka aina vierailee sivuja tiirailemassa! ovat ihania nuo sinun kasvit!

Anonyymi kirjoitti...

Nanna-serkku:
En ymmärtänyt tuota 'toinen hakija'...mut jutellaan siitä enemmän kun nähdään ja KIITOS kehuista, ne lämmittävät sydäntä. =)

Anonyymi kirjoitti...

Onnea kouluun pääsyn johdosta! Floristin tutkinto kuulostaa tosi kiinnostavalta!

Anonyymi kirjoitti...

Kiitti paljon ja kiva kun Sinä, suuressa arvossa pitämäni bloggaaja, vierailet sivuillani! =)

Anonyymi kirjoitti...

PALJON ONNEA OPISKELIJALLE!!!!!
Itsekin haaveilen vähän tästä puutarha-alasta...katotaan nyt...haen sinne ehkä vielä tulevaisuudessa...tai myöhässä...ku just sattu elokuulle mun koko kesän ainut työkeikka...ja kouluthan alkaa jo 4. päivä...

Anonyymi kirjoitti...

Piikuliina:
Toi mun koulu alkaa vasta 15.9. ja kun olen aikuisopiskelija niin voi olla töissäkin samaan aikaan tai vaikka välillä ja opinnot suunnitellaan omaan persoonalliseen tahtiin...